Smartphony nyní také míří na jiné herní technologie, aby byl zážitek lepší než dříve. V úterý Arm představil svou novou vlajkovou loď Immortalis GPU se schopností hardwarového sledování paprsků.
Nedávno Qualcomm také oznámil lehké brýle pro AR s bezdrátovými funkcemi a tyto brýle bude možné zakoupit od výrobců OEM koncem tohoto roku.
ARM oznámil Immortalis GPU s Ray Tracing
Společnost ARM, přední značka čipů GPU pro chytré telefony, vytvořila svůj první čip, který umožňuje sledování paprsků pro telefony a tablety se systémem Android. Immortalis-G715která obsahuje i další vylepšení.
Jak všichni víme z posledních let, technologický gigant jako např AMD a Nvidia vyrábí své grafické karty pro PC a konzole se schopností podporovat Ray Tracing pro hardware i software a nyní je na řadě průmysl chytrých telefonů.
A nemůžeme říci, že je to první GPU čip v oboru, který umožňuje Ray Tracing pro smartphony. Samsung již vytvořil jeden s AMD. od Applu Čip A15 Bionic a jejich Mali-G710 umožňují softwarové sledování paprsků.
Společnost také představila několik jeho ukázek, které vypadají působivě. Přesto grafické kvalitě chybí Anti-aliasing, ale Ray Tracing se zdá lepší, než jsme jej viděli poprvé na PC a konzolích.
Pokud mluvíme o dalších specifikacích a vylepšeních, má konfigurovatelných 10 až 16 jader a má o 15 % vyšší výkon než dříve a je také o 15 % energeticky účinnější.
Při výrobě tohoto čipu se ARM také spojil se známými Mediatek protože společnost již tuto schopnost využila, ale prostřednictvím softwarového Ray Tracingu ve své vlajkové lodi Čipset o rozměru 9000s loňským Mali-G710.
Společnost také zmínila jeho dostupnost. Immortalis-G715 dorazí mezi vlajkové smartphony začátkem roku 2023.
Jak všichni víme, používá mnoho smartphonů Mali GPU čipy v jejich smartphonech, takže bychom to viděli ve více smartphonech jako klíčovou funkci.